30 Haziran 2017 Cuma

Üçüncü Basın Açıklamam: Yeni Tesettür Kararım


Merhabalar sevgili kamuoyu, sana açıklama yapmayalı uzun bir zaman olmuştu. Nasılsın?

Beni sorarsan okul açma hazırlıklarımız bitti, ortağımın sağlık durumu daha iyi, artık daha rahat yürüyor ve sağ kolunu hareket ettirebilir (maşallah de lütfen), evliliğimizin ikinci yılına doğru ilerliyorum, "Değerlim" dediğim şimdiki eşim ile ilişkimizin yedinci yılındayız, işsizim, okul henüz açılmadı, işsiz olduğum dönemde birçok seminer-kurs-sempozyum-vs deneyimleme şansım oldu, artık aile danışmanı-nefes terapisti ünvanlarım da var ve bu bana mutluluk veriyor, daha öğretmen oldum, şimdi eşim de işsiz ve "takılıyoruz".

Basın açıklamamın sebebine gelince: Dört sene önce tesettüre girmeye karar verdiğimden bu yana "gerçek islam", "hakikat", "ahlak felsefesi", "varoluş felsefesi", "Allah'ın asıl istedikleri" konusunda hem okuyup kafa yormaya hem de çevremdeki değerli dostlarla konuşmaya devam ederken farklı konular keşfettim. Tesettürü farklı bir şekilde yaşama kararımı anlayamayacağını düşündüğüm insanlara (Ben çok ulvi bir insan olduğum için değil. Bu zamana kadar yapılan felsefe boyunca sorulan soruları ve verilen cevapları bir çırpıda anlatamayacağım için.) "Tesettürü yapamadım. Olmadı." diyorum. Oysaki durum biraz farklı benim için.

Sana bunları söylüyorum ki görünce beni rencide edecek bakışlarını gizle, görüşlerini şimdiden kendi kendine toparla ki benim bu yeni kararıma ve hayatıma tacizde bulunma. Çünkü sevgili kamuoyu biliyoruz ki tesettüre girdiğimde de beni tuhaf şekilde destekleyen bir güruh varken yine tuhaf şekilde topa tutan da bir güruh olmuştu. Bu kez buna hazırlıklıyım ancak ben yine de sana duyurmak ve herkesi "Yeni Nihan"a hazırlamak istedim.

Konuşmak isteyen, neden böyle bir karar aldığımı daha derinlemesine öğrenmek isteyen "samimi" insanlar oldukça konuşmak büyük keyif ancak önyargılar, dindar olmanın maalesef verdiği kibir ile insanları yargılayanlar "yetti gari".

Umarım benim için daha dindar ve daha Allah'a yakın günlerin başlangıcı bugündür. Umarım daha insan olma ve "makbul" olma yolunda attığım bu adım bana aradığım huzuru verir. Bu kararı alıp bavulu toplayıp İzmir'e kaçtık biz. Şimdiden beni rahat bıraktığın için teşekkürler. Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder