6 Ocak 2013 Pazar

Süper İyi Günleri Özlediğimiz Süper İyi Bir Gün

Geçen perşembe günü ÖYP sonuçları açıklandı, biliyorsun sevgili dostum. Sevdiceğim, dert ortağım, vesairem Muş'u, Tunceli'yi yazmasına rağmen kazanamadı. Bu demek oldu ki hayaller daha zora, daha zora, daha zora düştü. Umutsuzluk en büyük günah, biz de öyle düşünerek umudu yitirmedik. Yeni planlarla yaşamaya bir şekilde devam edeceğiz.
Ben ne mi yapıyorum bu sıra? Perşembe gününden beri makyaj yapmıyordum, bugün ilk kez makyaj yapmışım gibi davrandım, tuhaftı. Özel ders vermeyi düşünmeye başladım. Yuh kızım, onca maaş yetmiyor mu demeyin! İnsan neyle kafa dağıtacağını bilemiyor. Evlilik sürecinin uzamış olması, umut etmeye devam etmek, sevdiğine destek olmak...
Alenen dertleşiyorum. Evet.
Mutsuz değilim, çünkü umudum var.
Bu arada birkaç "arkadaşlık" denemem oldu. Boşa gitti.
Yeni yıla vasat bir kutlama kırıntısı ile en azından sevdiceğimin yanında girdim.
Kitap okumaya başladım. Her teneffüste olmasa bile öğle aralarında artık kahvem ve kitabım hep elimde.
YKY'nin 70 lira değerindeki kitap setlerini 25 liraya satışa sunmuş olması bize iyi geldi. Sandor Marai ile tanışmış oldum. Eşi ile beraber intihar edip bu dünyadan gitmiş olması beni kendine çeken en mühim şey oldu. Bu intiharı planlamak, uygulamak... Tuhaf bir süreç olmalı. Üzerine araştırma yapıp yazacağım kitap hele bir bitsin de...
Cem Yılmaz'ın gösterimsi filmine de gittik. Gül gül öldük. Ne sıradan bir yorum oldu. Film çıkışında tartışmayacak kadar kendi derdimizdeydik. Geriye sadece bir espri kaldı.
X: Alo.
Y: Alo.
X: Uyudun mu?
Y: ?

Filmi izleyince anlarsınız artık. (Cemabi iyi reklam oldu ha!) 
...
Kısa bir not: Henüz umutsuzlukla sınanmamış aşkı yaşayan kişilerin "Ay biz çok olgunlaştık. Biz çok seviyoruz. Gittikçe daha çok seviyoruz. Ay biz şöyleyiz de böyleyiz." muhabbetlerine aldırıp kendinizi sorgulamayın. Sorgulanmayan aşk henüz aşk değildir. Sorgulanmayan sadakat henüz sadakat değildir. Üzgünüm. ...
Sonuç olarak her akşam sizi yolcu eden sevgilinin üşüyerek arkasını dönüp Kıbrıs Caddesi'nde yok olduğunu görmek kadar berbat bir şey yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder