9 Şubat 2013 Cumartesi

Neb

Gidebilirdim yine. Gitmeyi isteye isteye, ağlaya ağlaya gidebilirdim. Seneler önce yağmur altında ıslatmaktan korkmadığım bedenimi yine korkmadan ıslatabilirdim, hem de daha acımasızca. Senelerin getirdiği soumluluğu reddedebilirdim. Gelecek planları yapmayabilirdim. Kaytarabilirdim bütün zorunluluklardan.
Her an fotoğraf çekebilirdim. Kendime koca bir makine alıp yollara düşebilirdim.
Kafama eseni arayıp sorabilir, kafa dağıtabilirdim.
Sandor Marai okumayabilirdim. Selim Temo'yu başucuma koymayabilirdim. Yalnızız'ı kimseye tavsiye etmeyebilirdim. 339 denen otobüsü bir daha hiç kullanmayabilirdim. Orhan Veli'nin sesini hiç duymayabilirdim.
Esenboğa'da yaşayıp, çalışmak için AŞTİ'ye gidebilirdim.
Saçlarımı kızıla boyatıp perma yaptırabilirdim. Kahküllerimi uzatmayabilirdim.
Aşık olmayabilirdim. Ömrümü birine adayıp geriye kalan bütün dünyayı yok saymayabilirdim. Onun ellerini tutmamayı seçebilirdim. Aşkı hayatımdan çıkarıp atabilirdim.
Kilo verebilirdim. Diyet yapabilirdim. Bütün sosyal paylaşım sitelerindeki hesaplarımı fotoğraflarımla doldurup bakın ne kadar güzelim, diyebilirdim.
TRT - Türk belgeselleri izlemeyebilirdim. Adem'in Seyir Defteri'ni kaçırmamak için erken kalkmaya çalışmayabilirdim internette olduğunu bile bile.
Ailemin doğrularını kabul eder, sorgusuz sualsiz yaşayabilirdim. Daha iyi, daha mükemmel, daha örnek olabilirdim. Daha kabul edilebilir ve havalı bir iş seçebilirdim. Başka bir meslek edinebilirdim.
Başka bir kadın olabilirdim. Başka çocukların öğretmeni, başka adamın sevdiği, başka birinin dostu, başka birinin iş arkadaşı olabilirdim.
Başka biri olabilirdim.
Olabilirdim.Yapabilirdim.
Olmadım. Yapmadım.
Bütün bunlar benim seçimim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder