3 Ağustos 2012 Cuma

Yeni Bir Karar

Merhaba.
Yağmurlu bir Ankara Ağustos'undan herkese merhaba. Evet mutluyum, halimden de belli olsun istiyorum.
Bu yaz hayatımda anketlere mesleğimi öğrenci olarak işaretlediğim son yaz. Bu yazdan sonra ki sanırım yaz da bitmeden iş güç sahibi çalışan bir bayan olacağım. Şimdiden bir bütçem olduğunu anlatsam inanmazsınız.
...
Bu boşluktan istifade birçok şey yaptım. Biliyorsunuz boş oturmayı sevmem. Elimde her an bir uğraş olmalı. Bu nedenle de bu yaz en çok kolye yapımı ile uğraştım. Kağıttan yaptığım kolyeler hem çok ilgi gördü hem de çok beğenildi. Bu yaz her akşam dört beş tane kolye, bileklik ve son zamanlarda yüzük yaparak geçti, verimli bir yazdı.
Bir de fotoğraf arşivimi düzenlemeye karar verdim. Bugüne kadar çektiğim bütün fotoğrafları kolaçan edip gezdiğim bütün şehirlerin fotoğraflarını bir "kolaj" haline getirmeye karar verdim. Süper de bir uğraş oldu. Ayrıca bunları halihazırda yayında bulunan bir sitede ( ny12da.tumblr.com ) de yayınlamaya karar verdim. Biliyorsunuz insan fotoğraflarından çok kent, daha genel konuşacak olursam mekan fotoğrafları çekmeyi seviyorum. İşte bu nedenle böyle bir fikir beni çok heyecanlandırdı. Şimdiden yirmiyi aşkın fotoğraf var elimde.
Bir sonraki dizinin bugüne kadar çektiğim masa fotoğrafları olmasını düşünüyorum. Fikirlerinizi de beklerim tabi. Diğer bir fikir ise bulut ve gökyüzü fotoğrafları. Şimdilik fikirlerim bu kadar.
...
Tatilin son demlerinde tuhaf "insan olayları" yaşıyorum. İnsanları anlayamadığımı fark edince aslında psikolojik danışma okumanın pek de beni geliştiren bir şey olmadığını düşünüyorum. Aksine bu, ayrıntılarda kaybolmamı sağlıyor. O ayrıntılardan kurtaran uğraşları ise yukarıda saydım.
...
Sevgili okuyucu, yazın sonuna geldik çok şükür. Kışın daha bir tadımdan yenmem biliyorum, Ankara'da öyle. Bu nedenle kışa hasrete adıyorum bu yazımı, alakasız yere.
...
Bir de bir parça kağıt buldum geçen yazdan kalma:
"O eller ki
Uğruna ellere şiir yazdıran" diyor. Güzel demişim zamanında. Bu da değerli için olsun.
...
E hadi madem. Akrabalara selam olayına geçmeden bitirelim yazımızı.
Yazı mazı bahane. İnsanlarla aynı duyguları yaşamak şahane.
...
Evlenirsem haber veririm.
(Şarkımız: Erkan Oğur - Mecnunum Leylamı Gördüm)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder