21 Ocak 2014 Salı

İkibinonüçnedeşirindindeayrıolacaktı

Dünyanın en güzel yılının 2011 olduğunu iddia etmişim 2013 gelene dek. 2013 geldi. Geçti.( http://ny12da.blogspot.com/2011/12/dunyann-en-guzel-yl-2013-gelene-kadar.html )
...
Bu sene neler öğrendim?

  • "Benim ne olup olmadığımın kararını bana bırakın." Ferit Edgü.
  • Öğretmenlik benim için seneler öncesinde ihtiyaç duyulup oluşturulmuş bir meslek ve her şeyiyle benim karakterimi örten, saran bir yaşam biçimi.
  • "Kur'an'da o yazmıyor." diyenlerin haklı olup olmadığını öğrenmek için Kur'an okumak gerek. Sonrasında gördüm ki "yazmıyor" diyenler aslında yazmıyor.
  • Önyargılarından kurtulma çabasında olmak insan olmak demek.
  • Herkes ölür.
  • "Benim için doğru olan, sizin için gerekli değildir." Ferit Edgü.
  • Evlilik yalnızca toplumsal bir eylemdir. İlişkinin alabildiğine onaylanması için gerekli olan tek şeydir. Bu nedenle herkes evlenir. Herkes.
  • Genellemeler yanlıştır. Yapan insanlar (ki bu yazıyı yazan da dahil) "olmamış"tır.
  • Toprak güzeldir.
  • Doğu daha güzeldir.
  • Amasya en güzelidir.
  • Elinde sevdiğin adamın adı yazan bir alyansla uyumak huzurludur. Uyanmak daha da huzurludur ve tekrar uyumayı istemek de huzurludur.
  • Ve huzur iyidir okuyan arkadaş, huzur iyidir. Kimin gözünde bulduğun ya da bıraktığın mühim değil. Kalsın orda bir yerde ama olsun.
İyi bir sene.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder