24 Aralık 2011 Cumartesi

Dünyanın en güzel yılı; 2013 gelene kadar

Ve sonunda 2011'e veda yazım geldi...
"Gölgeler bırakamaz iz kayalara ama insan bırakır yaptıklarıyla." dedi Zamanın Tanığı, tam yazıma başlayacakken. Şimdi de yaşanmışlıklarından damlalar sunuyor bize, seviyorum Cemal Amcayı.
Her neyse...
Çok az bir gün kaldı bu yılın "da" bitmesine. Hayatımın en güzel yılıydı, diyorum ya, lafın gelişi değil bu. Edindiğim deneyimler, yaşadığım gerçekler, gördüğüm güzellikler ve en mühimi hissettiğim "doğru"lar. Eskiden elimde bir doğrum kaldığını düşünüyordum: Masumiyet. Ama onun üzerine daha bir ton doğrum olduğunu gördüm bu sene, yeni doğruları da üzerine ekledim. Şimdi size bu işin tarifini veriyorum, desem ne komik olurum değil mi?
2011'in ilk yarısından bahsetmenin bir anlamı yok sanırım. Bomboş, yok olmuş bir süreç o süreç. Doğumgünümden, yani 13 Nisan'dan sonrası mühim olan. 21 yaş, a dostlar, otuza merdiven dayadım. Hatta teorik olarak düşünecek olursak seksene bile merdiven dayamış olabilirim.
Nisan'daki o "tanışma" telaşı, Mayıs'ın yaza merhaba diye heyecanı ve üç sekizi barındıran Haziran. Bir bebeğe adını verecek olan bu kutsal ay artık edebiyatta ölüm ayı değil, en azından Ankara semalarında öyle. Temmuz ve Ağustos'ta dil öğrenme telaşı, bir yandan da geleceği şekillendirme. Tabi bu süreçte dost olanlar, dostluktan düşenler... Yaşadığımız büyük acılar... Eylül'de "kavuşma" sonbahara... Bu ay da bir bebeğe ad olacak ilerde, biz biliyoruz. Eylül'ün güzelliği ile başlayan ama öyle bitmeyen Ekim...
Esra'nın, eşi Süleyman'ın ve bebekleri Yiğit'in kalbimize yer etmesi... Belki de yaşadığım en gerçek acıydı bu güne dek. Mekanları cennet, biliyoruz. Bu yazı bir kez daha onlara dua olsun. Unutulmadılar, unutulmayacaklar.
Ekim'de bir de ilkler vardı ki yaşanmaya değer... En fazla ne kadar yukarı çıkmıştık ki o zamana kadar?
Kasım'daki "kasım çıkartması" ki en güzel Kasım'dın sen...
Aralık. Bahsedilemeyecek kadar yoğun ama ilk kez 31'inde adam gibi bir yeni yılı karşılayacak olmanın verdiği haz.
Ne güzel yıldın sen 2011. En güzel yıl sendin.
13 değerlidir bende. 2013'te de değerli şeyler olacak, biliyoruz. İşte bu yüzden o seneyi bekliyoruz.
2012 araya kaynamasın. Mezun olup, iş sahibi olacağımız bir yıl bekliyor bizi. Hesapta olmayan şeyler de çıkar belki karşımıza kim bilir.
İyi senelere bu satıra gelebilmiş dostum.

Yazıya özel şarkımız: http://fizy.com/#s/1aim9y

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder